pernillaskreativa.blogg.se - Måndag

Måndag

Idag ska jag börja jobba i fabrik igen, efter att varit arbetslös i en månad. Denna gången har de sagt att jag ska vara där i 3 veckor, sen får vi se om det blir mer eller om jag kommer sitta hemma igen. Jag hoppas ju på att jag ska kunna få börja jobba i butik istället! Vill komma ut och vara social istället får att stå och stirra på massa plastbitar och skruvar.. Men hellre jobba i fabrik än att sitta hemma, för jag brukar allt hamna i soffan hela dagarna och sticka o kolla på tv, och jag får så fruktansvärt ont i mina knän pga det.
Så får se hur mycket  handarbete jag kommer hinna och orka göra nu när jag jobbar igen, men det brukar ju alltid hinnas med lite!
För övrigt var en kompis här igår kväll och hon hade en rolig app på sin mobil, hehehehe..
Detta är mitt och Peters ansikte/huvud tillsammans, jag kan lätt tänka mig att skaffa skägg känner jag!
 

Kommentera inlägget här :