pernillaskreativa.blogg.se - Miljoner tankar surrar som bin i mitt huvud

Miljoner tankar surrar som bin i mitt huvud

Har varit hemma från jobbet ett par dagar nu för att jag har ont i min axel. Och inte nog med att jag inte kan jobba, jag kan inte heller handarbeta. Men jag kan ju iallafall kolla runt på massa fina bloggar och bilder för att bli inspirerad (: har massa saker jag vill göra så jag hoppas värken ger med sig snart!
 
Och som vanligt så snurrar det en miljon tankar i mitt huvud. Längtar till augusti då jag börjar textilskola, har kollar igenom lite vad för ämnen vi ska läsa och det ska bli så himla kul att lära sig massa nya saker.
Sen hoppas jag de hör av sig från Husqvarnas Bågskytteklubb så jag kan få börja lära mig skjuta lite med pil och båge!
Och så försöker jag sakta men säkert lära mig spela gitarr, har aldrig spelat något instrument (mer än blockflöjt som de tvinga oss göra på mellanstadiet) men har alltid velat lära mig. Jag har ju tur att jag har en pojkvän som spelat gitarr i ett band och som är enligt mig väldigt bra på att spela gitarr med.
Sen ska jag nog försöka komma iväg på en överlevnadskurs med, så jag får lära mig hur man överlever i skogen :D

Har ni några saker som ni vill lära er? (: Alltid spännande att höra vad för saker som finns att lära sig!

Sen tänkte jag till sist bara påminna er om att ni enkelt kan följa min blogg och få uppdateringar genom blogglovin.
 
Follow on Bloglovin
 
 

Kommentera inlägget här :