pernillaskreativa.blogg.se - Månadens video

Månadens video

Det har ekat tomt här i en månad nu, men jag har verkligen inte haft någon lust att sätta mig och blogga, men om ni vill se vad jag gör så rekomenderar jag er att följa mig på instagram där jag lägger upp bilder ganska ofta (@pernillaskreativa). Jag hoppas jag snart får tillbaka lusten att sätta mig och blogg, men det är bara steget att starta datorn som tar emot! Är så inne i att läsa Harry Potter böckerna, för miljonte gången typ, och har fullt upp att fixa i trädgården, så ja.. kanske inte så konstigt att sätta sig i datorn hamnar i skym undan!

Men jag ska iallafall visa er månadens video (: Och denna månaden blir det en somrig och kalasig video på hur man stickar vimplar passande till student och midsommar, men även perfekt till födelsedagar eller bara rent allmänt kalasiga tillfällen!
 

Kommentera inlägget här :