pernillaskreativa.blogg.se - Sypepp Sy om!

Sypepp Sy om!

Ibland så gör små ändringar stor skillnad!
T.ex. så har jag två Pokémon t-shirts som jag inte haft på mig för de har varit för tajta i halsen (för att de bara säljs i barnstorlek.........). Och jag klarar inte av när det är för tajt i halsen, få typ panik. Så nu när jag ändå haft sådan sypepp så tog jag tummen ut och klippt bort halsringningen och sydde en ny. Så nu ÄNTLIGEN kan jag börja använda dem. Men var lite nevirgt att klippa i ena t-shirten då jag köpte den när vi var på Teneriffa i december. Den andra är köpte på lindex eller kappah,l eller vad det nu var för butik mitt mordeskap köpte den på, så den kändes inte så jobbig att klippa i: Men tack och lov blev det bra på båda t-shirtsen (:

Före.
Tröjorna är 170 och 164 i barnstolek. Killstorlek. För jag har en som är från tjejavdelningen med och den är inget tajt alls i halsen.
 
Efter (:
Med halsringing som inte kväver mig! Så skönt att få en så enkel och liten sak fixad och vips så har jag två t-shirts till som jag kan använda (:
 
Texten på den svarta t-shirten lyder (eftersom jag visst inte fotade med så man såg hela texten/bilden) "I'm just here for the pokémon (leave me alone)" :D
Den blå är det bara en Pikachu och texten "POKEMON Gonna catch 'em all"

Kommentera inlägget här :