pernillaskreativa.blogg.se - Vart har jag tagit vägen?

Vart har jag tagit vägen?

Hej alla fina läsare!
Som ni märkt så ekar det tomt här på bloggen (men kikar ni in på min youtube så händer det lite mer) och anledningen till detta är att jag dels har ett nytt jobb, dels börjat på en kurs i japanska och dels har velat fram och tillbaka hurvida jag ska gå kvar på Mullsjö folkhögskola eller inte (nu är det bestämt att jag ska gå distans, så ca 1gång i månaden).
Jag tror det börjar falla lite på plats nu, men jag har hela tiden så mycket att göra! Känns som jag jobbar hela tiden, samtidigt behöver jag fixa tusen saker hemma och jag vill ju även hinna med att handarbeta och läsa böcker! Ska jag vara ärlig har jag hunnit med en hel del handarbete, men jag har inte tagit mig tiden att fota dem. Ska se om jag kan få till bilder nu i veckan på de saker jag gjort och håller på med (: Jag vill ju så gärna dela med mig här på bloggen, men när det är så mycket andra saker som ska göras, ja då är det bloggen som hamnar längst ner på listan.

Så med detta inlägg önskar jag för både min egen skull och för er skull att jag lyckas ta tag i att fota mina saker så ni kan få se det i veckan (:
Men så länge får ni nöja er med bilder på min lilla Luna. Bilderna är fotade med en analog Minoltakamera (som min sambo köpte till mig när vi var på second hand :D )
 

Kommentera inlägget här :