pernillaskreativa.blogg.se - Höstlöv och min lilla räv

Höstlöv och min lilla räv

Jag har i flera dagar tänkt jag ska få med mig kameran, den låååånga vägen ut i trädgården, och fota de knall gula lönnbladen. Och idag fick jag tummen ur och gick ut, och min ständiga följeslagare Luna följde förstås med.
Visst är det underbara färger! Tyvärr så är detta mer eller mindre de sista löven som fortfarande är kvar på träden hemma hos mig, så jag får passa på att njuta av dem medan jag kan.
Min söta lilla Luna, som ser ut som en lite rävunge när hon springer omkring.
Så som hon har växt sen jag hämtade henne i skåne. Men är väl inte så konstigt! Nu är hon snart 5månader och har börjat få sin "vuxen" päls och tappat sin första tand (andra är på gång).
Hon är både lydig och busig! Så när man ropar på henne kommer hon och ber man henne sitta, ja då sitter hon i en halv sekund och sedan far hon iväg. Så de flesta bilderna jag tog på henne ser ut som den här. Hon är underbar min lilla stolliga Luna, och tack och lov gillar katterna henne också (:

Kommentera inlägget här :