pernillaskreativa.blogg.se - Veckans video på tema JUL

Veckans video på tema JUL

Denna veckan blev det en video på hur man gör en ljuslykta av virkade snöbollar (:
Den är mycket mysigare i verkligheten än den är på bilden! Var svårt att få till en bra bild på den.
 
 
 
 
Så idag hade jag hoppats på att bara frisk.. men icke då. Har spänning över vänster öga och är det rinner snor så man skulle kunna tro att det är niagrafallet som bosatt sig i min näsa.
På tisdagar går jag på japanska lektioner men idag får jag stanna hemma och plugga själv. Hade tusen andra saker planerade att göra, men får väl se om det blir Sims 3 hela dygnet eller om jag sliter mig och försöker mig på att virka lite framför en bra film.
Enda problemet är att vår värme blir knäpp här hemma när det blir få plusgrader ute, då tycker den att det inte behöver vara så varmt inne och när det är kallt inne får jag ont i mina handleder och det blir jobbigt att handarbeta. En tycker ju att jag kunde förberett mig på detta och knåpat ihop mig ett par handledsvärmare! Får se om jag lyckas göra mig ett par trots kylan (:
 

Kommentarer :

#1: Fredrikapåvinden

Alltså så himla fin och mysig! <3

Svar: Den skapar verkligen en myskänsla mitt i vintermörkret!
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :