pernillaskreativa.blogg.se - Livet plötsliga vändningar

Livet plötsliga vändningar

 
Som ni märkt har det ekat tomt här en veckas tid, och detta med anledning att min lillebror fick åka till akuten i söndag. Det har varit många besök på sjukhuset och även barnvaktande och övernattande hos mamma.
Så  med andra ord har det varit en jobbig och känslosam vecka, och trotts att läkarna ännu inte vet vad som gjort min lillebror sjuk så är han på bättringsväg, vilken känns så otroligt lättande.
Så ett tag framöver kommer det troligen eka lite tomt här, då jag känner att jag vill vara hos min familj och hjälpa till så mycket jag kan. 
Men så fort livet återgår så har jag massa saker jag vill dela med mig av och visa för er! Så, så småning om så blir det full smäckat med handarbeten och naturbilder här igen (:

Kommentarer :

#1: Bella

Ta din tid och ta hand om din familj! Dem är viktigast! Hoppas att din bror blir bra igen! Kramar

Svar: Tack <3
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :