pernillaskreativa.blogg.se - 3 mönster av samma blomma

3 mönster av samma blomma

Jag berättade ju för ett tag sedan att jag och Jennie satt en kväll och kolla på tecknad film och försökte hitta mönsterinspiration, och nu har jag äntligen satt mig vi photoshop och rita upp ett mönster som jag fick inspiration av från filmen "Anastasia" (:

Jag har lyckats få till 3 olika mönster med samma blomma som jag målade och tanken är att jag ska försöka trycka alla 3 (:
Så nu blir detatt snart försöka gå en secondhandrunda och leta efter stabila ramar att göra om till screenramar. Jag har ju faktiskt lyckats använda upp nästan alla mina ramar nu, men när man har så många idéer till mönster så går ramarna åt (:
 
 
Vad tycker ni om mönsterna? Vilken är er favorit? (: Min är den gröna.

Kommentera inlägget här :