pernillaskreativa.blogg.se - Teneriffa

Teneriffa

Just nu är jag lite nervös, lite stressad och lite förväntningsfull!
Imorgon, lördag, kl 08.00 flyger jag och Peter, tillsammans med min familj och min systers kompis till Teneriffa.
Kommer kännas tomt utan djuren, men komme bli kul att umgås med familjen och att fota, för såklart har kameran fått åka med (:
Men även om jag kommer sakna mina djur så vet jag att de kommer ha det bra då två vänner till mig ska bo i vårt hus och både ta hand om djuren och huset (:

I min packning har jag 3 par shorts som jag sytt själv :D Blir kul att kunna få använda dem. Även den rosa/beiga 50-talsklänningen har fått åka med (av en speciell anledning som ni får reda på senare!), och jag kan ju inte åka iväg utan att packa ner lite garn och stickor och virknålar :D

Ni kommer självklart få se alla mina egengjorda kläder in action senare. Ska se om jag lyckas uppdatera något när jag är där nere (:
 
Här har ni lite bilder från när jag var i Teneriffa 2013 (: Både linnet och den blommiga klänningen har jag sytt själv.
 

Kommentarer :

#1: Ida

Hoppas utlandsresan var bra :) Ser att du läser 50 nyanser av honom. Vad tycker du om boken? Själv tycker jag att den är riktigt bra. Bättre än filmen.
En undran bara. Hur lång ska man göra fotdelen när man stickar en tå upp socka? Jag är osäker på när man ska börja göra hälen.

Svar: Resen var toppen! Ska bara hämta andan lite sen kommer det komma upp en del om resan (:Jag har faktiskt inte börjat läsa den än! Hade med mig en annan bok som jag nästan läst klar och tog med mig 50 nyanser av honom så jag hade något att läsa om jag läste klart den andra boken, men vi hade fullt upp hela veckan så jag hann knappt virka, sticka eller läsa böcker (:
Jag brukar sticka tills den är nääääästan längst ut på hälen, för när du börjar sticka hälen så går den rakt upp (: Hoppas du förstår hur jag menar!
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :