pernillaskreativa.blogg.se - Den molniga flygande kaninen

Den molniga flygande kaninen

Så.. den där dagen jag var ute och fotade miljoner vårbilder så var jag i full färd att fota de gröna fina skotten på vår häck när jag upptäckte något ovanligt..

Jag bakade lite försiktigt och tog en ny bild.. och jo, jag hade sett rätt! Det var en molnig flygande kanin som gömde sig på himlen bakom min knoppande trädgårdshäck.
 
Det var en stor och mycket vacker molnig flygande kanin.
 
Jag tror aldrig jag kommer få se dess like igen.

Vissta är det magiskt vad vi kan få syn på uppe på himlen. Jag älskar att sitta och titta på horisonten på kvällningen, se alla magiska färger och lyssna på djur när de pratar.. Och som vi detta tillfälle, se ett alldeles förträffligt moln.
Yay för att bo på landet!

Kommentera inlägget här :