pernillaskreativa.blogg.se - Julmarknad

Julmarknad

Snart så!! Nu är det bara 3h kvar tills julmarknaden börjar och jag är liiiiite nervös. Jag hoppas verkligen att det går bra och att jag får något sålt (:
Som tur är min mamma och mina systrar med och ska sälja lite pyssel de med. Så om inte annat så lär det bli mysigt att stå i 2h tillsammans med dem. Sen vet jag ju att min farmor, farfar, pappa och ena kusin kommer förbi. Även en kollega skulle svänga förbi (:
Så någon kommer ju iallafall titta på mina saker, haha... vilken pessimist jag är.. Det ska nog gå bra (:
 
Önska mig lycka till! :D
 
 

Kommentarer :

#1: Sandra

Det var en supermysig marknad, synd bara att lyset inte funkade ;)
Har du kvar den söta kökshandduken med blått tyg och jul/renar-motiv på??? Den vill jag köpa isåfall! <3

skriven

Kommentera inlägget här :