pernillaskreativa.blogg.se - När jag öppna min ytterdörr..

När jag öppna min ytterdörr..

..fanns där ett paket, till mig! Hmm.. vad kan detta vara?
När jag öppnat paketet så fanns det...
 
Ännu mer att öppna..
 
Hmm.. en påse.. med..
 
Min vävda pläd! :D
 
Blev super glad när jag såg att den hade hittat hem till mig, äntligen! (:
 
Den är super mysig och super fin :D
 
Så nu behöver jag inte frysa i vinter, utan kan gosa ner mig i min egen vävda pläd, dricka varm choklad och äta paj :D

Nu vill jag bara för tag i en sked till min egna väv så jag kan göra fler plädar, och tusen andra roliga saker (:

Kommentarer :

#1: elin

Vad kul att den äntligen kom hem! Och roligt för oss också att få se hur slutresultatet blev, förstås.

Svar: Ja jag blev lite orolig att de glömt bort dem! Och den kommer väl till pass nu i vintern, iallafall till sambon som är lite frusen av sig (:
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :