pernillaskreativa.blogg.se - Mål Youtube

Mål Youtube

Jag tänkte jag ska sätta lite mål med min youtube-kanal, mest för att jag ska vara lite mer aktiv med dem (:
Så mina mål är att:
  • Komma upp i 2000 prenumeranter innan nyår!
  • Göra en trailer, där jag berättar vad man kan hitta på min kanal.
  • Göra minst 10 nya videor/spellistor innan nyår (Kom gärna med förslag på vad!)

Hmm.. ja fler mål kom jag inte på nu, haha. Men det är en början iallafall (:
 
Kan ju berätta lite vad för videor jag iallafall har planerat för att göra.
  • Virkade sockor
  • Hur man gör prälor av papper
  • Sy kudde
  • Sy tygkasse
  • Gör nytt papper, av gammalt papper
  • Något med jultema..
Sen hoppas jag på att kunna ha en blogg/youtube-kalender i år (: Så kanske dags att börja planera för den redan, för rätt som det är så är det december!
 
Självklart har ni en länk till min youtube-kanal! Och sprid gärna ordet om att jag finns på youtube, så fler får lära sig olika former av handarbete (:
För att komma till min kanal, klicka på bilden nedan!
 
 

Kommentera inlägget här :