pernillaskreativa.blogg.se - Och så bär det av till Göteborg

Och så bär det av till Göteborg

Eller iallafall imorgon! Ska iväg med klassen till Kkv i Göteborg och trycka stora schablontryck, och ja jag är nog lite stressad för jag har mycket kvar att göra på min schablon för helgen har varit fylld med händelser. Bland annat tog olja till huset slut igår så jag fick koka vatten för att kunna duscha.. sen kom hela släkten på mammas sida och kollade på huset och det var mycket trevligt (:

Idag var vi iväg till min pappa och lämnade min bil så han kanske kan fixa den nu medan jag är i Göteborg och ändå inte behöver den. Ska ju vara i Göteborg till på torsdag (: hoppas det blir kul! Och framför allt att det blir något av mitt schablontryck..

Sen hoppas jag att ni inte är för besvikna för att ni inte fått se den sista delen i sy-lanet, men jag har inte haft tillfälle att fota plagget men jag hoppas att ni står ut och får vänta till nästa helg innan ni får se den? Klart ni står ut (:

Sen kommer jag inte kunna svara på kommentarer fören jag kommer hem med, men fortsätt gärna att kommentera, jag lovar att jag kommer svara så fort jag har tid! (:

Här har ni min ena väska med packning, har en ryggsäck som är i samma storlek. Tänkte att jag skulle försöka packa lätt! Är ju så jobbigt när man tar med sig för mycket saker, eller är det bara jag som inte vill ha med för mycker?


Kommentarer :

#1: DIY Tobbe » Kreativ människa

Hej hej hallå där borta på andra sidan cyberspace! :D

Jag har nu korat vinnarna i senaste "Har du en blogg #4" och vill bara meddela det så du kan checka in mitt senaste inlägg och se om du hade turen och kammade hem ett pris! :D

Kram! :)

Svar: Hej! Vad kul att jag vann (: skickade ett mail men upptäckte sedan att jag redan valt siffra (: ska jag maila min adress eller något?
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :