pernillaskreativa.blogg.se - Nålbindning

Nålbindning

I september när jag var på Syfestivalen i Borås så hittade jag en bok om nålbindning, har velat lära mig nålbinda ett tag men inte hittat något på nätet som varit till hjälp så när jag hittade boken blev jag väldigt glad, men tyvärr så hade de inga nålbindningsnålar kvar. Men nu i helgen som var så hälsade jag på hos mamma och vi åkte till ullared, mamma, jag och mina systrar. Under tiden vi var i ullared så gjorde min styvpappa en nål åt mig, i äppelträ. Så nu kan jag äntligen sätta mig och kolla igenom boken och se om jag lyckas lära mig hur man nålbinder (:
 
 

Kommentarer :

#1: Sol

Åh! det är jätteroligt med nålbindning :)

Svar: Ja jag hoppas jag får lite tid till över snart så jag kan pröva det (:!
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :