pernillaskreativa.blogg.se - Älskade second hand butiker

Älskade second hand butiker

Det finns alltid något kul eller vackert att hitta på second hand, och igår var jag inne i Jönköping med en vän och för att ha något att göra så gick vi till en massa olika second hand butiker. Och trots att jag egentligen inte hade några pengar så lyckades jag köpa med mig ett så fantastiskt vackert paraply! 75 ynka kronor kostade det, sen fanns det många andra saker jag ville köpt men det får bli en annan gång det.

Och detta paraply alltså, så himla vackert och inte en skråma på. Kommer nog aldrig använda det för skydd mot regn, men det kan nog kommas att användas flitigt som dekoration i fotografin, för jag älskar att fota (: Och än roligare är det ju när man kan göra bilden till något lite extra!
 
 
Nöjd tjej!
Någon annan som brukar göra superfynd på second hand? (:
 
Taggar: second hand;

Kommentera inlägget här :