pernillaskreativa.blogg.se - Härliga naturnära vackra färger

Härliga naturnära vackra färger

Har hållt på ett tag med en tröja som jag gjort ett eget mönster till och nu på morgonen så blev den färdig, och jag är supernöjd :D Det gick bara åt 3 nystan till tröjan. Och anledningen till att jag inte gjort med spetsmönster på hela framsidan är för att jag inte använde BH, så därför fick det bli slätstickning över bysten (:
 
Det är en av sakerna som är så bra med att göra sina egna kläder, att jag kan anpassa dem så att jag kan ha på sig dem utan att behöva ta på mig en BH. Men jag funderar dock på att sy ihop något som är som en sport-BH som jag kan ha på mig under genomskinliga blusar, för ibland blir ju även jag tvungen att ta på mig BH. Och eftersom jag är van att inte ha på mig BH så burkar det kännas som hela bröstkorgen trycks ihop när jag väl har på mig en.
 
Iallafall, här kommer en lite bildbomb på tröjan (:
 
 
Taggar: DIY, pernillaskreativa, stickat, tröja;

Kommentarer :

#1: Fredrikapåvinden

Åh himmel vilken fin! Och alltså det är helt otroligt vad du hinner producera! Sjukt imponerad av dig! Kram!

Svar: Tack ((: Ja nu är jag ledig och har heeeela dagarna på mig att handarbeta!Kram!
Pernilla Einarsson

skriven

Kommentera inlägget här :