pernillaskreativa.blogg.se - Skyltdocka

Skyltdocka

Fick ju en skyltdocka av min mamma i söndags som de har haft som fågelskrämma vid dammarna (och innan dess hade mormor den som tomte på balkongen vid jul). Så idag var jag iväg och köpte sandpapper och färg och hon ser ju redan mycket finare ut (: men behövs nog målas ett par gånger till så hon blir jämn och inte har massa små fläckar över hela bröstkorgen och ansiktet. Och så får jag ta underkroppen sen när överkroppen är klar, för jag har ju inte så mycket plats att ställa det på där inte katterna kommer åt. Sen måste jag fixa en platta med ett rör på så att min vän kan stå själv sen (:

Här han ni skillnaden från hur hon såg ut när jag fick henne och hur hon ser ut nu när jag slipat henne och målat en gång.
Före.
Efter.
 

Kommentarer :

#1: Sanna

Betydligt mycket bättre! =)

Svar: Ja det blev ju väldigt stor skillnad! (:
Pän

skriven

Kommentera inlägget här :